Wednesday, December 28, 2005

Entah kenapa?

Assalamu'alaikum..

Agak lama jgk saya tak update blog ni..walaupun hari2 kt kelas mengadap internet tapi still takde masa...takde idea...takde cerita2 baru nak dituliskan.

Tapi..hari ni rasa cukup syahdu..sedih..macam2 la..meh dengar cerita..

Apa perasaan korang kalau kawan khianati kepercayaan kita pd dia..sakit kan..bukan sakit hati..tapi pedih..macam tu la perasaan saya pagi tadi.Bila dikhabarkan berita yg tak sedap didengar oleh telinga ni,saya terus menangis..tak percaya kawan boleh buat macam tu..pangkat kakak pulak tu..Pengajarannya..yang sama2 kita kena ambik tahu..Buat baik tak semestinya dibalas dengan kebaikan.

Saya tak marah sangat tapi terkilan..sedih..sebab selama ni rasa hormat saya masih ada untuk dia.Bila dia buat macam tu, saya terfikir jgk kat mana kurangnya nilai persahabatan saya.Mungkin kami tak serapat mana tapi bila dah kenal...bersembang sama2..gelak ketawa sama2..saya pun tak terfikir dia boleh buat saya macam tu..entah la..Allah nak duga kesabaran agaknya.

Niat saya bukan nak memburukkan sesiapa, jauh sekali nak membenci sesiapa cuma kadang2 sebagai manusia biasa saya perlu bersuara demi kebaikan bersama.

Saya dah bercadang nak bersemuka dengan dia..bukan nak marah dia..cuma nak tau sebabnya dia buat macam tu..di mana silapnya saya pada dia..mungkin saya ada menyakiti hati dia dalam diam ke..entah la..hanya Allah yang tahu tiap sesuatu.

Cukuplah..makin banyak saya bercerita makin keliru pulak rasanya.Nanti saya akan kembali menyatakan keputusan hasil pertemuan 3 pasang mata.InsyaAllah.