Monday, January 02, 2006

Result???!!!

Assalamu'alaikum...

Banyak betul benda yg terjadi dalam beberapa hari ni..emm..nak tulis yang mana dulu ye..keputusan pertemuan ke pasal jejak kasih?..

Ok,pasal keputusan dulu..kami dah bertemu untuk berbincang menguraikan apa yg terkusut..tapi bukan 3 pasang mata,sebaliknya 5 pasang mata.Jadi ramai macam ni sebab termasuk saksi2 penting.Bukan niat saya memperbesarkan cerita tapi sekadar bercerita supaya menjadi pengajaran.

Orang yang menuduh telah menuduh yang tertuduh atas perbuatan yang tidak dilakukannya.Setelah mendapat penerangan saksi 1, penuduh masih menidakkan apa yg dituduhnya.Orang yang dituduh yakni saya sebenarnya bukanlah yang tertuduh sebenar-benarnya..cuma saya dibebani dgn kesalahan yg dilakukannya..ujian Allah ni..nak tengok saya sabar atau tidak..

Alhamdulillah sepanjang perbincangan saya tidak meninggi suara langsung kepadanya...masalah ni belum selesai rasanya,cuma saya mengambil jalan mudah dgn mengatakan mungkin saya tersilap faham.Apa yg terkilannya,sewaktu saya menghulurkan tangan memohon maaf..penuduh tidak mahu bersalaman..pelik pulak saya..agaknya siapa yg buat salah pada siapa.Takpe lah..saya dah lupakan segalanya dan anggap itu ujian dr Allah.

Cuma saya berpesan pada dia agar tidak mudah buruk sangka pada orang lain.Walaupun dia kakak namun saya rasa tak salah saya menegur andai itu semua untuk kebaikan dia.
Harap dia ikhlas memaafkan saya.